Vedení ZŠ Sofia School

Mgr. Dana Kotting

ředitelka, Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, obor český jazyk- výtvarná výchova. Zakladatelka Mateřské a základní školy Sofia School.
Výuka přípravky na gymnázia z českého jazyka.

Pedagogický sbor

Mgr. Helena Vodová

Zástupkyně ředitelky.
Třídní učitelka 4. třídy. Univerzita J.E. Purkyně, Ústí nad Labem, učitelství 1.st.ZŠ. Střední pedagogická škola – Předškolní a mimoškolní pedagogika. Výcvik v mentoringu 120h. Preventistka řečové výchovy. Moderní trendy ve výuce: Kurz RWCT, Začít spolu, Respektovat a být respektován, Badatelsky orientovaná výuka, Hejného matematika. Zahraniční stáže a kurzy Erasmus+, Jean Monnet.

Mgr. Olga Kyselová

Třídní učitelka 2. třídy. Univerzita Palackého Olomouc – učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Univerzita Karlova Praha – specializace v pedagogice – školský management (Bc.). Akcent College Praha – studium k rozšíření odborné kvalifikace – angličtina. Zahraniční kurzy Erasmus+. Preventista řečové výchovy. RWCT – kritické myšlení prostřednictvím čtení a psaní. Matematická prostředí v Hejného metodě. Formativní hodnocení. Písmo Comenia Script.

Mgr. Iva Pospíchalová

Třídní učitelka 5.třídy. Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, učitelství pro 1. stupeň ZŠ se zaměřením na výtvarnou výchovu. Dlouholeté zkušenosti s výukou na 1.st. ZŠ. Inovativní metody výuky, např. matematika dle prof. Hejného, čtení metodou Sfumato (splývavé čtení). Kurzy a semináře Tvořivé školy, činnostní učení.

PhDr. Soňa Slabá

Třídní učitelka 3. třídy. Univerzita Karlova, státní rigorózní zkouška z předmětů - pedagogika a filozofie výchovy, pedagogická psychologie, didaktika matematiky, PhDr. Západočeská univerzita v Plzni, pedagogická fakulta, učitelství pro 1. stupeň, Mgr. Moderní trendy ve výuce: Vzdělávací program Hejného matematika, Formativní hodnocení, Neurovývojové souvislosti v procesu učeníT

Mgr. Petra Doucková

Třídní učitelka 1. třídy. Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem - učitelství pro 1. stupeň základní školy. Studio Oáza, kulturní centrum pro lidi s mentálním postižením - lektorka hudebně pohybového a výtvarného oddělení. Absolvování kurzu Sfumato (splývavé čtení) aneb Čtení pro všechny děti. Kurz Kočičí zahrada pro rozvoj sociálních, emocionálních a komunikačních dovedností dětí.

Petra Lindtnerová

Vedoucí učitelka jazyků - angličtiny a španělštiny. Univerzita Karlova- pedagogika. Univerzita Palackého - psychologie. TEFL certificate, Clil, projektové jazykové vyučování, finský vzdělávací model, koordinátorka projektů Erasmus +, projektu Jean Monnet-Iniciativy vyučování o EU.

Mgr. Michaela Prknová

učitelka angličtiny

Univerzita Pardubice, Katedra anglistiky a amerikanistiky - Učitelství AJ , CLIL – výuka předmětů v angličtině , funkční přístup k výuce – děti používají jazyk v situacích, které jim dávají smysl, podpora dětí v hledání jejich vlastního způsobu učení, hravá a kreativní výuka, z každé metody výběr toho, co nejvíce pomáhá našim žákům, screen time v hodinách v rovnováze

Michelle Ness

Učitelka angličtiny a tělesné výchovy. Rodilá mluvčí USA, gymnastka.
Howard Community College, American Public University.

Eva bláhová

Vedoucí vychovatelka ve školní družině. Studium pedagogiky pro vychovatele. Tanec, ochotnické divadlo.

Lenka langová

Vychovatelka ve školní družině, dlouholetá učitelka předškolní pedagogiky a pedagogiky volného času. Výtvarnice.

Andrea Siberová

Vychovatelka ve školní družině, dlouholetá učitelka předškolní pedagogiky a pedagogiky volného času. Výtvarnice.

Anna-Marie Vítová

Asistentka ředitelky školy, vedoucí administrace. Pověřenec GDPR.

jiří Linhart

Provozní manažer, zkušenosti z podnikatelského a korporátního prostředí, odpovědný za provoz, marketing a informační technologie.

Msc. Matěj svoboda

Anglický lektor a překladatel, MSc. datová věda Universita Exeter, VB.

Přejít nahoru